Известие

Collapse
No announcement yet.

Пълни разходи при внос

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Аз с моята направих следното,регистрирах я,смених ангренажния ремък/само ремъка маслото и филтъра./. И на мен така ми казваха основен ремонт на двигателя да правя. Баси му ролките не отиват от веднъж. Вече почти 30 хиляди си джиткам с ролките и помпата от Италия пък още не е изохкала. Защо трябва сменяш нещо което не е за смяна? Термостата лесно ще го разбереш дали е за смяна,ако се наложи го сменяй. Вече разните му там клапи пипируди незнам.

    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
      Аз с моята направих следното,регистрирах я,смених ангренажния ремък/само ремъка маслото и филтъра./. И на мен така ми казваха основен ремонт на двигателя да правя. Баси му ролките не отиват от веднъж. Вече почти 30 хиляди си джиткам с ролките и помпата от Италия пък още не е изохкала. Защо трябва сменяш нещо което не е за смяна? Термостата лесно ще го разбереш дали е за смяна,ако се наложи го сменяй. Вече разните му там клапи пипируди незнам.

      Sent from my SM-G920F using Tapatalk

      Руска рулетка си е това.
      AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
      Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
      sigpic

      Comment


      • #33
        [QUOTE=alfista 96;1455999]Незнам кой ще е този майстор където ще ти каже ангренажният ремък е перфектен,и ще си заложи главата че ще те изкара още 20000-30000 км.защото както изглежда добре и след 2-3-5 хил.км.




        Гаранции само в Ауто Италия Майстора може да даде съвет само,от там нататак всеки си преценява.На мойта алфа майстора ми вика ремъка ти е за смяна,ама аз го гледам той нов надписите му се виждат още Всъщност неговата работа беше само да свали предпазитела........не да ми дава акъл........, и като знам колко нови ремъци съм сменил,които даже са минали официялния си пробег...............искара ме още 10 хил км. и така и я продадох........иначе бях в план да мина още 10 хил. км с него
        Last edited by кученцетоОгиитаткоДоги; d.m.y г., 14:29.
        SAAB 9-5 2.0T Powered by Vialle

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
          Руска рулетка си е това.
          Би ли ми казал как от веднъж заминава ролка,ама ей така като с магическа пръчка?От скромния ми стаж досега веднъж не е умирала ролка без да започне да скърца,вие,пеее,мрънка.

          Sent from my SM-G920F using Tapatalk
          Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

          Comment


          • #35
            Ся да си го кажем, това с смяна на ремъка без ролки е мишкарска работа ои е факт чее така, просто сме си С нисък стандарт иначе едвали някой би се и замислил за такова нещо.
            Те ролките може да изкарат, ама може и след няма и 10к км да запеят симфония и тогава кво, стар ремък на нови ролки ли....?!
            В дебелите книги пише че ремък се сменя задълже ако е свален веднъж, а не разни схеми тука.
            За мен е нормално в първоначално обслужване да се включи ремъци,ролки и масло с филтрите, това са към 500кинта грубо и 600 регистрация, оттам нататък 200-300лв дребни предвидени или не леки ремонтчета ( някой накрайник,накладки,термостат и тн) . ако колата има и др за правене вече си е до пазар с продавача, ама не да купим най-евтени Дроб на пазара и да ревем че Ни е стъпил на цяната на "скъпите"
            Last edited by don_pepone; d.m.y г., 23:07.
            EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
            EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
            NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

            Comment


            • #36
              Омбре мери си приказките,и не квалифицирай коя работа каква е. КАПИШ?


              Sent from my SM-G920F using Tapatalk
              Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

              Comment


              • #37
                На Стило-то му смених ангренажа с ролките задължително, за пистовия обаче ако ролка не ми свири, не я пипам и сменям само ремък. Така с ролките с които я купих съм минал вече 130000км без проблеми. Практиката ми показва, че шанса части купени в Бг да се счупят по-бързо от тези с които е внесена е доста голям...пример - заден лагер главина започна да вие, смених го уж с хубав и след 15000км пак започна да вие...помислих,че е другия но уви, беше си пак същия "нов" лагер...
                Last edited by pesho_kj; d.m.y г., 23:44.
                Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                ex Alfa 156 1,9 JTD
                ex Alfa 75 1,8

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Zlobich Покажи съобщение
                  Омбре мери си приказките,и не квалифицирай коя работа каква е. КАПИШ?


                  Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                  Капиш мапиш, мнението Ммм е факт и со е мое лично. В случая го изразявам като цяло, но щом се засягаш сори, твоя си работа и избор.
                  EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                  EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                  NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                  Comment


                  • #39
                    Не се прави на остроумен. Едно извинявай ще свърши работа!

                    Sent from my SM-G920F using Tapatalk
                    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                    Comment


                    • #40
                      да кажем че го направих индиректно . Все пак и така се познаваме тук.

                      Ще го кажа иначе да няма засегнати, за мен нее правилно да се спести от първоначално обслужване понеже има шанс после да излезе по- солено и за мен риска нее оправдан. Не че ми се дават пари ейтака, просто не ми се рискува!
                      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от vovata Покажи съобщение
                        В който и клубен сервиз да избереш няма да сгрешиш !
                        Вентура , Румен, Лисан, Екстриим и тн.
                        А някакви адреси или телефони на посочените клубни сервизи да имаш?
                        Нещо за Sprint Auto Service и Радостин Иванов да знаеш?
                        Alfa 159 2.4 JTDm Navi Q-Tronic
                        www.3dlaserfotos.com

                        Comment


                        • #42
                          http://clubalfaromeo.com/forum/forumdisplay.php?f=67
                          159 SW 1.9 JTDm 150 hp - The beautiful devil.

                          No one is immune to the trials and tribulations of life.

                          Comment

                          Working...
                          X